luni, 18 ianuarie 2021

CONSTANTIN BOJESCU: E GREU DE TRĂIT, ÎMI SPUNEAM

 E greu de trăit, îmi spuneam

familia stă să se năruie

mă simt părăsitul ei

au mirosit cozonacul din UE și

nu-și mai revin - treziți-vă

le strig nu stați la pomana istoriei

fiecare a mormâit câte ceva

fiecare înțelege să vâneze ce vrea

eu sunr în plus în matematica lor

eu sunt o amenințare

eu vin dimineața acasă findcă sunt matur

se zbârlește la mine / ordinea nu-i pică bine

nebărbieritul crede că / periuța de dinți e un lux

lumea este rea îmi spune

și se decuplează de la lume

beteliile pantalonilor au mustăți 

așa-i moda (-mi) întoarce spatele

cu ochii larg deschiși

se-ndreaptă spre beznă

și asta

mă cutremură


NORD. Antologia poeților botoșăneni de azi, 2009








/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu